Denna plats använder cookies. · Vad är cookies? Jag samtycker

Nya TENA Lady Discreet-serien

Vår nya serie är 20 % tunnare, men precis lika säker. Så den är mer diskret för kvinnor och skapar en större efterfrågan från kunder.

En stor möjlighet

1 av 3 kvinnor drabbas av urininkontinens någon gång i livet[1], men mindre än en fjärdedel använder rätt skydd[2]. Även om dessa kunder vill känna sig skyddade, upplever de inkontinensskydd som klumpiga och pinsamma. Därför behöver de en lösning som är både säker och diskret.

Uppfyller kvinnors viktigaste behov

På TENA förstår vi kundernas unika behov och vi utvecklar hela tiden våra produkter för att kunna uppfylla dessa behov. Därför är nya TENA Lady Discreet nu 20 % tunnare än tidigare, men fortfarande lika säker – så du kan erbjuda dina kvinnliga kunder fullständig diskretion och den läckagesäkerhet som de behöver.

En ny lösning som dina kunder kommer att älska

Den nya TENA Lady Discreet-serien har innovativa egenskaper som ger kvinnor säkerhet och skydd där det behövs.
 
Föredras av kvinnor för dess diskretion, säkerhet, passform och tilltalande design jämfört med den nuvarande produkten.[4] Över 80 % ville köpa NYA TENA Lady Discreet efter att ha provat produkterna.[3]
  • microPROTEXTM-teknologi för ökad diskretion med samma säkerhet
  • Feminin mönster-design för ökad kvinnlighet och trygghet
  • Kroppsformad kärna för bättre komfort och passform
  • Ny förpackning för att tilltala kvinnor mer

2000x1000_Lady-Discreet-Pad.jpg

80 % %

av kvinnorna hade en positiv köpintention efter att ha provat produkten [3]

Ny konsumentkampanj

Vår nya uppseendeväckande konsumentkampanj uppmuntrar till att prova och kommer att locka nya kunder till ditt apotek.

Kvinna som dansar på karneval

TENA Lady Discreet Mini

Utformad för små urinläckage

Ny förpackning för att tilltala kunder

Nya TENA Lady Discreet har en tilltalande och feminin ny förpackningsdesign som sticker ut på hyllan. Den illustrerar tydligt produktfördelarna och uppmuntrar till köp hos både nya och befintliga kunder. Nästan 80 % har en positiv köpintention med den nya designen.[3] Och med en mindre storlek är den ännu smidigare att ha på lager.

2000x1000_Promo Box THREE PACKSnew.jpg

Referenser

 
1Abrams P et al. Incontinence, 5th EDITION 2013. 5th International Consultation on Incontinence. Paris. February; 2012.
2Other solutions include female sanitary liners and products, medication, surgery, adding tissue and makeshift materials inside underwear, no solution; IPSOS Brand health tracking, users aged 35-45 years, US, FR, UK, DE, 2010. 
3NIELSEN Quant CUT Discreet Mini & Normal, Q1 2016 
4SCANDINFO - Quant pairwise product test (new vs current Normal) in FR, Q4 2015.